Reklamacje i zwroty

Reklamacje

  1. Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad.
  2. W przypadku wystąpienia wady, Klient ma prawo do reklamacji na podstawie rękojmi.
  3. Reklamację należy zgłosić drogą mailową lub pisemnie, opisując wadę i dołączając dowód zakupu.
  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.

Zasady zwrotu towarów (odstąpienia od umowy)

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu (np. e-mailem lub pocztą).
  3. Produkt należy odesłać niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Koszt odesłania towaru ponosi Klient.
  4. Zwracany produkt nie może być otwarty ani używany, jeśli był zapakowany w sposób uniemożliwiający jego ponowne wprowadzenie do obrotu (dotyczy to szczególnie suplementów diety). Ze względów higienicznych i zdrowotnych nie przyjmujemy zwrotów otwartych lub uszkodzonych opakowań.
  5. Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu stanu produktu, dokonamy zwrotu płatności (z wyjątkiem kosztów dostawy, jeżeli wybrano droższą formę niż najtańsza oferowana) w terminie do 14 dni – tym samym sposobem płatności, jakiego użyto przy zakupie.
  6. Towar należy odesłać na adres: FHU Katarzyna Gałuszka, 54-203 Wrocław ul. Legnicka 49f/9d
    1. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
      [adres e-mail]
      [telefon kontaktowy]